Darila II: Obdarovanci ...

Koga obdariti, je pomembno vprašanje, ki od nas zahteva tih premislek. Končni produkt takega premišljevanja naj bi bil poimenski seznam oseb, ki jih bomo obdarili, tukaj pa se seveda zatakne. Nujno je, da nekje potegneš mejo, dedek Mraz ali Božiček pač nisi, darila pa tudi ne rastejo na drevesih, prav tako ne cekini.

Zato sem svoj seznam obdarovancev najprej razdelila na dva dela. V enem delu so družinski člani, v drugem pa prijatelji. Ta dva dela mi bosta pomagala bolj usmerjeno premišljevati o dveh oblikah obdarovanja, saj imam namen posamezike, ki pripadajo isti skupini, obdariti s podobnimi darili (potrudila pa se bom, da ne z enakimi). S tem si olajšam delo, saj mi ni treba razmišljati o vsakem posamezniku (lahko na primer razmišljam o  posamezni družini kot celoti), pa tudi določena mera enakovrednosti daril je s tem zagotovljena.

Trenutno je na mojem seznamu 20 imen, od tega 5 družin, 6 prijateljev (ženski spol bi bil bolj primeren). In en pes, ki je na seznamu označen kot posebnost. Tudi zanj bom pripravila darilo.

Nekaj trenutkov mi ni bilo čisto jasno, ali je 20 (pre)velika številka, a zdaj sem jo sprejela kot dejstvo, ki ga ne bom poskušala spremeniti. Raje bom prilagojeno tej številki zožala svoj žep.

Naslednjič bom torej poskušala preudarno oblikovati čim bolj realen finančni predračun. Ta trenutek se mi to zdi najtežji element načrtovanja letošnjega obdarovanja. Morda se motim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar